:::: Selamat datang di BIKUN-CARRA Blog. Blog ini ditujukan untuk membina persahabatan antara SDN BI Kuningan dan SD Carraragarmungee. Hubungi guru anda di sekolah masing-masing bila terdapat tulisan atau foto yang ingin anda kirimkan :::: Welcome to BIKUN-CARRA Blog. This blog is dedicated to build friendship between SDN BI Kuningan and Carraragarmungee Primary School. Please contact your teacher at each schools if you want to post your writings or photos in this blog ::::

Thursday, September 17, 2009

SURAT SD CARRA YANG LAIN


Surat SD Carra yang lain. Selamat membaca dan selamat Idul Fitri. Salam dari semua murid SD Carra Lodrigan, Wangaratta.

Hai!
Nama saya Brooke Monshing.
Siapa nama mu?
Saya tinggal di Wangaratta.
Di mana tinggal?
Apakah kamu suku?
Saya perempuam.
Umur saya Sembilan tahun.
Sampai jumpa


Hai!
Nama saya Douglas.
Saya tinggal di Tarrawingee.
Umur saya sembilan tahun.
Saya suku bermain sepak bola.
Di keluagu saya ada lima orang.
Saya laki laki.


Hai
Nama saya Erin. Saya perempuan.
Saya tinggal di Byawatha. Umur saya delapan tahun.
Saya suku mendansa ,menulis, membaca dan menggambar.
Di keluarga saya ada tiga orang.
Saya duduk di kelas tiga. Sampai jumpa.

Hai!
Nama saya Deri. Saya perempaun.
Saya tinggal di Markwood, Australia.
Umur saya sembilan tahun.
Saya suka membaca dan berenang dan memanjat.
Di keluarga saya ada empat orang.
Saya duduk di kelas empat.
Apa kabar?
Di mana kamu tinggal?
Berapa umur mu?
Sampai jumpa.
Deri Guinane

Hai!
Nama saya Will.
Saya laki laki.
Saya tinggal di Londrigan.
Saya sepuluh tahun.
Saya suka bermain tennis.
Di keluarga saya ada empat orang.


Hai,
Nama saya Elinor. Saya perempuan. Saya duduk di kelas tiga. Saya tinggal di Tarrawingee. Umur saya sembulan tahun. Saya suka membaca, memulis dan menggangbar. Di keluarga saya ada empat orang.




Hai!
Nama Saya Memphis. Saya Tinggal di Wangaratta. Umar Saya Sepuluh Tahun. Saya suka bermain bola jala, tenis, kriket, bola basket, futbol,Saya suku menyanyi dan mendansa dan naik kuda. Saya perempian. Di keluarga saya ada empat orang dan Seribu lebih. Saya duduk di kelas empat. Saya mempunyai banyah teman.. Di mana kamu tinggal? Saipa nama dia? Saya suka banyak binatang.



Hai!
Nama saya Georgia!
Saya tinggal di Byawatha!
Umur saya sembilan tahun!
Saya suka menyanyi dan mendansa!
Di kelaurga saya ada lima orang!






Hai!!!!!!!
Nama saya Zoe Gephart!

Saya tinggal di Eldorado!
Umur saya supuluh tahun!
Saya suka menyani dan mendansa!
Saya suku bermain futbol dan kriket!
Di keluarga saya ada Lima orang!
Binatang favorit saya anjing dan singa!
Siapa Nama dia?
Di mana kamu tinggal!
Apa kaber!
Baik baik saja? Bagus!
Apa suka mendansa?
Apa suka menyanyi?
Apa suku futbol?
Apa suka kriket?
Apakah kamu suka?
Apakah perempuan atau laki laki?
Zoe!!!!!! Xox!!
(Saya perempuan!!!)

No comments:

Post a Comment