:::: Selamat datang di BIKUN-CARRA Blog. Blog ini ditujukan untuk membina persahabatan antara SDN BI Kuningan dan SD Carraragarmungee. Hubungi guru anda di sekolah masing-masing bila terdapat tulisan atau foto yang ingin anda kirimkan :::: Welcome to BIKUN-CARRA Blog. This blog is dedicated to build friendship between SDN BI Kuningan and Carraragarmungee Primary School. Please contact your teacher at each schools if you want to post your writings or photos in this blog ::::

Tuesday, August 25, 2009

Surat Balasan SD Carraragarmungee


Kepada semua murid SDN BI Kuningan yang baik.
Terima kasih atas surat dari Nisrina. Hari ini murid- murid mengirim surat untuk semua siswa di SDN BI Kuningan, dan saya adalah guru mereka, nama ibu adalah Ibu Sue Mcgregor. Selamat membaca surat dari kami:
Salam hangat.
Ibu Sue
**************************************************
Nama saya Mitchell Brendel.
Saya laki-laki . Saya tinggal di Eldorado. Umur saya sebalas tahun. Pergi ke sekolah di Carraragarmugee SD. Saya suka bermain futbol,tennis,kriket,naik sepeda motor. Teman-Teman saya Dylan, Jacob, Zane, Tyler, Hugh, Rhys, Kate, Julie, Imy, Daniel, Henry, James, Nic , Jordan. Saya di kelas Lima. Ada lima orang di keluarga saya

Nama saya Jordan Landells,
Saya laki laki. Ada Empat orang di keluarga saya. Saya tinggal di Eldorado. Umur saya sebelas tahun. Saya di kelas Lima. Saya sekolah di Carraragarmungee. Saya suka bermain naik sepada. Teman teman saya Nick, Mitchell, Dylan, Joseph, James, Jacob, Zane, Kate, Julie, Imy.

Nama saya Julie Borbidge,
Saya tinggal di Eldorado Umur saya sebelas tahun Pergi ke skholah di Carraragarmungee SDSaya suka bermain bloa jala dan tenis. Teman-teman saya Imy, Kate, Mitchell, Dylan, Zane, dan Daniel Saya di kelas lima Ada enam orang di keluarga saya Saya perempuan.

Nama saya James.
Saya laki-laki. Saya tinggal di Byawatha.Umur saya sebelas tahun.Pergi ke sekolah di Carraragarmungee SD.Saya suka naik sepeda motor.Teman teman saya Lochlin, Dylan , Jordan , Nic, Jacob dan Joseph.Saya di kelas lima .Ada empat orang di keluarga saya.

Nama saya Kate Bear.
Saya Tinggal di Eldorado.Umur saya sebelas tahun.Pergi ke sekolah di Carraragarmungee SD.Saya perempuan.Saya suka bermain sepak bola dan tenis Teman-teman saya Julie, Imy, Mitchell, Zane, Dylan dan Daniel Saya di kalas lima Ada empat orang di keluarga saya.

No comments:

Post a Comment